Повернення та обмін
Перевірка замовлення при отриманні:
- При отриманні посилки у відділенні або при доставці кур'єром потрібно детально оглянути всі товари
- Переконайтеся, що всі одиниці замовленого товару, без пошкоджень і доставлені в повному обсязі
- При огляді вмісту посилки за межами відділення Нової Пошти (для відправлень адресованих в відділення) або не в присутності кур'єра (за умови замовлення послуги «доставка до дверей") відправник і перевізник не несуть відповідальності за пошкодження посилки.
Закон України «Про захист прав споживача» передбачає повернення товару в тому випадку, якщо:
- Відсутні видимі пошкодження, що з'явилися в результаті використання
- Товар упакований у фірмову упаковку, на якій збережені всі етикетки, ярлики та цінник
- Забороняється самостійне нанесення на упаковку написів і будь-яких інших позначок
Правила повернення товару в магазин:
- У разі повернення, вартість доставки оплачує клієнт
- У разі повернення грошей, ми повертаємо суму за вирахуванням всіх супутніх транспортних витрат
- У разі повернення товару без попереднього повідомлення менеджерів магазину й оплати його доставки, сума витрат буде вирахувана з вартості замовлення
- У тому випадку, якщо причиною повернення стала помилка співробітників нашого магазину, ми зобов'язуємося повернути повну вартість замовлення і беремо на себе всі витрати за пересилку.
Помилками магазину можна вважати наступні ситуації:
- Вислана модель не відповідає замовленням на сайті (колір, модифікація)
- Розмір моделі не відповідає замовленню
Просимо звернути особливу увагу, що перед оформленням відправлення товару в магазин, на пошті варто врахувати:
- Повернення грошових коштів або обмін на іншу модель проводиться тільки після того, як невідповідна позиція була успішно доставлена в магазин
- Висилати товар як звичайну посилку, а не посилкою з післяплатою
- При заповненні декларації, в графі «Оцінювальна вартість» вказуйте точну суму, відповідно ціннику, оскільки саме її буде компенсувати перевізник у разі втрати товару.
Правила обміну товару:
- Протягом 14 днів від дати отримання посилки необхідно відправити товар назад
- Оформити заявку на новий товар, який стане заміною невідповідного, попередньо обравши його на сайті компанії
- Як тільки посилка дійде до магазину, наш менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами для уточнення деталей щодо нової покупки
- Обмін проводиться 7 робочих днів з моменту отримання магазином посилки.
Правила повернення грошових коштів:
- Протягом 14 днів з моменту отримання посилки Вам необхідно оформити та відправити товар назад в магазин
- Обов'язково повідомити менеджерів про те, що куплений товар не відповідає очікуванням, і Ви бажаєте повернути назад свої гроші
- Повернення грошей здійснюється банківським переказом протягом 7 днів з моменту отримання нами посилки.
- Відшкодовується повна вартість товару на момент здійснення покупки.
Звертаємо увагу, що повертається тільки вартість покупки. Вартість пересилання оплачує клієнт. Сума виплати включає відрахування банківської комісії й транспортних витрат. Що таке транспортні витрати? Це витрати магазину на доставку товару до замовника, оплата послуг транспортної компанії.
У разі оплати авансу з наступною відмовою від товару належної якості, ми віднімаємо з нього транспортні витрати на доставку товару до клієнта і назад в магазин. Витрати на повернення віднімаються тільки в тому випадку, якщо клієнт сам не сплатив його.
Вийнятком також вважаються ситуації, які передбачають помилку співробітників магазину. В такому випадку магазин бере на себе всі фінансові витрати: транспортні за зворотну пересилку і банківську комісію при переказі коштів на рахунок клієнта.