Повернення та обмін
Гарантійні умови
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» Ви маєте можливість протягом 14 днів з дня покупки повернути товар за умови дотримання наступних умов:
- Обміну або поверненню підлягає лише новий товар, який не був у використанні та не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей та інших пошкоджень.
- Товар не збирався та не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
- Упаковка товару та всі її компоненти збережені в цілості.
- Збережено комплектацію товару, ярлики, інструкції та маркування.
- Пред’явлено товарний чек або накладну, що підтверджують факт покупки товару в нашому магазині. Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки та оплачується покупцем.
Гарантійне обслуговування в інтернет-магазині DOLOTO включає лише заміну деталей виробу з заводським браком.
Претензії щодо зовнішнього вигляду товару, некомплектності, а також невідповідності замовлення приймаються лише безпосередньо під час отримання. Надалі такі претензії не приймаються, всі роботи здійснюються тільки за рахунок Покупця.
Гарантійне обслуговування не здійснюється у випадках:
- Наявності на товарі механічних пошкоджень.
- Порушення інструкції з експлуатації меблів.
- Наявності слідів стороннього втручання у товар або самостійного ремонту виробу чи ремонту організаціями, підприємствами або фізичними особами, не уповноваженими на це продавцем.
- Завдання шкоди меблям у результаті внесення змін у їх конструкцію.
- Транспортних пошкоджень у результаті самостійної доставки товару Покупцем або доставки перевізником (під час отримання покупець зобов’язаний ретельно оглянути товар на наявність дефектів).
Дефектами меблів не є:
- Незначні відмінності у відтінках та фактурі оббивних тканин і шкір.
- Незначні відмінності у відтінках кольору та відмінність малюнка лакофарбового покриття (декору).
- Легкі складки на облицювальному матеріалі м’яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникають після легкого розгладжування рукою.
- Відхилення від габаритних розмірів ±2-3 см на один виріб (згідно з ГОСТ 19917-93).
- Дрібні волосяні тріщини («ефект розтріскування»), потертості покриття меблів із натуральної шкіри, що виникають у процесі експлуатації меблів.
Процедура повернення товару:
а) У разі виявлення пошкоджень під час отримання товару від перевізника, покупець повідомляє магазин і відмовляється від товару, повідомивши причину відмови за вказаними на сайті номерами.
б) У разі виявлення браку після отримання товару, покупець повідомляє про це на гарячу лінію та подає рекламацію. Після погодження і підтвердження службою обслуговування можливості заміни або повернення коштів, покупець відправляє товар назад за адресою відправника.
Процедура повернення коштів:
а) Заповніть «Гарантійну форму».
б) Після обробки запиту повернення коштів буде здійснено протягом 10 робочих днів.