empty-img
Консультація та замовлення
Графік роботи
  • Пн.-Пт.:09:00 - 18:00 *
  • Cб.:Вихідний *
  • Нд.:Вихідний *
Адреса м.Луцьк, пр.Перемоги 1, офіс 412
0
Каталог товарів
Категорії:
Товари:
Показати всі результати
0

Повернення та обмін

Гарантійні умови

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» Ви маєте можливість протягом 14 днів з дня покупки повернути товар за умови дотримання наступних умов:

  • Обміну або поверненню підлягає лише новий товар, який не був у використанні та не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей та інших пошкоджень.
  • Товар не збирався та не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
  • Упаковка товару та всі її компоненти збережені в цілості.
  • Збережено комплектацію товару, ярлики, інструкції та маркування.
  • Пред’явлено товарний чек або накладну, що підтверджують факт покупки товару в нашому магазині. Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки та оплачується покупцем.

Гарантійне обслуговування в інтернет-магазині DOLOTO включає лише заміну деталей виробу з заводським браком.

Претензії щодо зовнішнього вигляду товару, некомплектності, а також невідповідності замовлення приймаються лише безпосередньо під час отримання. Надалі такі претензії не приймаються, всі роботи здійснюються тільки за рахунок Покупця.

Гарантійне обслуговування не здійснюється у випадках:

  • Наявності на товарі механічних пошкоджень.
  • Порушення інструкції з експлуатації меблів.
  • Наявності слідів стороннього втручання у товар або самостійного ремонту виробу чи ремонту організаціями, підприємствами або фізичними особами, не уповноваженими на це продавцем.
  • Завдання шкоди меблям у результаті внесення змін у їх конструкцію.
  • Транспортних пошкоджень у результаті самостійної доставки товару Покупцем або доставки перевізником (під час отримання покупець зобов’язаний ретельно оглянути товар на наявність дефектів).

Дефектами меблів не є:

  • Незначні відмінності у відтінках та фактурі оббивних тканин і шкір.
  • Незначні відмінності у відтінках кольору та відмінність малюнка лакофарбового покриття (декору).
  • Легкі складки на облицювальному матеріалі м’яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникають після легкого розгладжування рукою.
  • Відхилення від габаритних розмірів ±2-3 см на один виріб (згідно з ГОСТ 19917-93).
  • Дрібні волосяні тріщини («ефект розтріскування»), потертості покриття меблів із натуральної шкіри, що виникають у процесі експлуатації меблів.

Процедура повернення товару:

а) У разі виявлення пошкоджень під час отримання товару від перевізника, покупець повідомляє магазин і відмовляється від товару, повідомивши причину відмови за вказаними на сайті номерами.

б) У разі виявлення браку після отримання товару, покупець повідомляє про це на гарячу лінію та подає рекламацію. Після погодження і підтвердження службою обслуговування можливості заміни або повернення коштів, покупець відправляє товар назад за адресою відправника.

Процедура повернення коштів:

а) Заповніть «Гарантійну форму».

б) Після обробки запиту повернення коштів буде здійснено протягом 10 робочих днів.